/ Resor /

Gott Nytt År!

Vi är uppe med tuppen i dag, klockan 6, för att äta frukost med Basse och därefter vinka av honom med tårögda ögon. Han skulle nu till Singapore för att fira nyår och sedan vidare till Australien och vara borta i 4 månader.
- Ta hand om dig! Älskar dig.

Jag stoppade i ipoden i öronen och gick ner till stranden, tog en rask morgonpromenad med vågornas brus i bakgrunden och solen i ryggen.
Det är en fantastisk start på dagen.

Nyårsafton. Samlar ihop många tankar om året som har gått. Ett brokigt år. Snart dags för 2010.

Nu är det tid för att planera och införskaffa lite pynt till takterassen inför nyårsfesten vi ska ha i kväll.

Hoppas på ett riktigt Gott Nytt År! (längtar efter dig Simon)

#1 / / Basse:

Framme nu! Singapore är galet!

GOTT NYTT ÅR! Puss

#2 / / Jonas H Svensson:

Gott Nytt år på dig vännen! ;)



Kram

#3 / / birgitta bergqvist:

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!



Ni ser ut att ha det fantastiskt längtar verkligen. Antar att klockan snart är tolv och ni ska skåla. Jag ska till Strandvägen kl 19 har varit och skålat med kompisar i hallen alltid lika trevligt. Här är 6 minus just nu så jag har dammat av pälsen.

Önskar er en god fortsättning men tusen kramar hälsa alla. Kram Birgitta

#4 / / birgitta bergqvist:

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!



Ni ser ut att ha det fantastiskt längtar verkligen. Antar att klockan snart är tolv och ni ska skåla. Jag ska till Strandvägen kl 19 har varit och skålat med kompisar i hallen alltid lika trevligt. Här är 6 minus just nu så jag har dammat av pälsen.

Önskar er en god fortsättning men tusen kramar hälsa alla. Kram Birgitta