/ Allmänt /

Årets julklapp?

Julafton närmar sig med stormsteg och självklart tankar åt vad som blir årets julklapp. Förra året var det spikmattan och året innan det så var det att ge bort en upplevelse, tidigare år så har det varit allt från kokböcker, CD-skivan, mobiltelefon, wokpanna, videokamera och bakmaskin. Årets blir nog iPad. ”Skärmen” som ger mail, bilder, video och surf.
Vad önskar du dig i julklapp?

#1 / / Frida sjöholm:

i år önskar jag mig körlektioner eftersom jag fyller 18 strax efter jul. du då ? :)

#2 / / Isabelle:

Haha, i år önskar jag mig bara hard cash och en stor resväska! Utlandsplugg i ett år for the win, hoppas släkten förstår :) Planerar inte heller att ge bort någon klapp förutom möjligtvis till pojkvännen, det är däremot ett lika stort problem varje år, vad ska man ge till killen?? Har du några tips? Vad önskar du dig själv?

#3 / / Ninelin:

Min julklapp är varmt väder :-)

Jag är inte annars så glad i att köpa julklappar, vill hellre köpa när jag har lust och springer över något som jag känner passar personen ifråga, gärna året om. Inte känna det påtvingade för att det står julafton i kalendern.