/ Allmänt / Reklam/Design/Inredning /

Min borg

Mitt hem är min borg, min trygghet. Hela huset andas ”välkommen!”. 
Köket är där alla samlas och hänger mest. Men det börjar få några år på nacken, typ 30!
Men jag hoppas det håller ett bra tag till, även om det vore roligt att få göra om (badrumsrenoveringen räcker för nu). Trots att det är gammalt så har köket inga skavanker förutom lite skav på dörren vid diskhon. Kvänum är bra grejer ;-)
Veckans tema - Fabriken
Kvänum / kök
#1 / / Bodil:

Vad fint det ser ut!
Kram Bodil

#2 / / dianasdrömmar:

Underbart kök du har, vi behöver definitivt göra om vårt kök...kram Diana

#3 / / Queen of Kammebornia:

Fint! Vårt kök är närmare 60 år :) Men det har fått lite ny färg i alla fall :)

#4 / / Bara anna:

Det där håller länge till, ser jättefint ut!