/ Livet /

Personlig inventering

Jag tror på en regelbunden personlig inventering. Tiden går så fort och det är lätt att bli fartblind.
Vad har jag under senaste året gjort bra, vad har varit dåligt, har jag utvecklats, vilka är mina behov, vad vill jag, hänger min passion ihop med det jag är bra på osv. 
personlig inventering
#1 / / Kate:

Hmmm, en mycket bra inventering! Själva har vi hemma hos oss hittat en annan syn på livet sen maken i mars hade en svår hjärtinfarkt med hjärtstopp på natten.. Stanna upp, känn efter och ta tillvara tiden med varandra!!
Onsdagskram från Kate

Svar: Har själv varit med om händelser som vänder upp och ner på tillvaron... precis som ni :-( att leva i nuet är också viktigt. Kram tillbaka
Ninelin

#2 / / Ester:

Så är det. Utan personlig reflektion, eller inventering som du uttrycker det, kommer ingen utveckling. Och det är ju bara man själv som vet åt vilket håll man vill gå.
Kram Ester

#3 / / dianasdrömmar:

Klokt:) kram