/ Allmänt /

Längtar efter värme

Mitt i all julkänsla, längtar jag väldigt mycket efter värme och ledighet. 
Här är en bra dag från i somras när vi hade semester i Spanien. (Instapic)
När termometern står på minusgrader och fötterna kräver tofflor inomhus, då känns det extra bra att titta tillbaka på den här bilden. Min kropp mår mycket bättre av värme. Det blev nog ett misstag, jag skulle ha kommit till världen i ett annat land. Undrar om inte hela min familj hamnat på villovägar. 
Längtan är gott nog om man är positiv ;-) I dag är det fredag och återigen med lite vuxentid. Vi ska på julnöje, berättar mer sen. 
längtar efter värme
#1 / / Sandra :

Ja nu är det kallt, mer rått väder på västkusten och det är ingen hit! Härlig somrig bild på er! Låter som en trevlig kväll! Ha så kul
Kram Sandra

Vilken söt bild. Jag gillar också värme! Senast vi reste var 2010. Måste bli en ny resa snart.
Trevlig fredag!
/Lisa

#3 / / Kate:

Åhhh, vilken ljuvlig bild. Efter julmånaden kan det bli sommar igen. fast det är klart, om snön kan ligga kvar i skidspåren bara några månader så är allt till det bästa för mig!!
Fredagskram från Kate

#4 / / Edith och Jag:

Ja nog hade det varit skönt med lite värme och ledighet känns som en nödvändighet just nu :)
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Maria

#5 / / Prinsessorna på Bellevue:

Vilken härlig bild och härligt att längta. Också...

Kramar
Petronella

#6 / / dianasdrömmar:

Vilken underbar bild kram Diana