/ Allmänt /

Lördagsmys

En lugn kväll, i horisontellt läge i soffan, till ljudet av sprakande ved och skön värme som sprider sig i huset. 
Precis vad jag behövde. 
brasa / lördagsmys / öppen spis
#1 / / Rebecca&Mathias:

Så mysigt!! :) Hoppas du får en fortsatt trevlig Lördag! :)

#2 / / Milla:

härligt det ser ut! Önskar jag hade en brasa men tyvärr inte i det här huset.... Ha en härlig fortsatt kväll där i spraket! kram Milla

#3 / / Suss:

Åh vad mysigt hos er! Här har jag oxå glidit ner i soffan första lördagen på läääänge, skönt! Kramis Suss

#4 / / dianasdrömmar:

Mysigt :) stor kram Diana

#5 / / Malin:

Åh vad mysigt! Brasa är balsam för själen tycker jag!

Kram Malin (fd Design by Tornblad)

#6 / / JUNITJEJ:

Så härligt med en tänd brasa!

#7 / / Edith och Jag:

Låter alldeles alldeles underbart!
Kram Maria

#8 / / Sandra :

Soffläge och brasa är en fin kombo!
Hoppas du haft en mysig första advent!
Kram Sandra