/ Skönhet/Mode /

En storlek större

Jag är i stort behov av nytt innehåll i min garderob. . . 
Med tanke på min kropps märkliga beteende och viktuppgång, så är just nu garderoberna fulla, men främst av för små kläder. Jag vet, jag borde rensa ur. Men jag lever på hoppet att min kropp och jag ska hamna i harmoni. Det verkar ta tid, så då har antagligen även kläderna gått ur tiden ;-)
kläder / shoppa
#1 / / Bodil:

Jag har också haft gadroben full av för små kläder men jag gjorde mig av med dem, haha
Kanske inte så smart men, men....
ha en fin onsdag!
Kram Bodil.

#2 / / Jessica:

Samma här, jag satsar till våren;)
Kram

#3 / / Isn't she lovely:

Visst är det märkligt hur de bara kan hänga där och krympa!!
Måste bero på luftfuktigheten eller nåt'... fniss :)
Ha en bra kväll.
Kram!

#4 / / Lotta:

Jag har olika storlekar....ibland får jag hänga undan och så visp passar det igen ;)

Stor kram!

Ps. Tack för dina fina ord, blir så glad <3