/ Reklam/Design/Inredning /

Behov av prylar!

Snart så, ett snyggt badrum, i stort behov av prylar!
Handdukar, matta, duschdraperi, toaborsthållare, tvål, ljus, bodylotion mm. Finns massor hos RUM21 
 
Tävlar på @rum21.se och håller alla tummar och tår. Ni hjälper mig va, och gillar min bild på Instagram
Ninelin 
#rum21trendenser #rum21 #badrum TRENDENSER
Instagram / Rum21 / Trendenser / badrum / tävling
#1 / / Sandra :

Nya badrums grejor hade ju inte varit fel!!
Lycka till och trevlig helg

Kram Sandra

#2 / / Lena - gott för själen:

Ser ut att bli ett jättefräscht badrum! Kul och jobbigt med renoveringar.

Tack för din fina kommentar hos mig härom dagen! Fint inlägg om kramandets värde.

Du har en jättetrevlig och lättillgänglig blogg med snygga bilder. Har lagt till mig som följare.

Ha en fin lördag.

Kram Lena

#3 / / Susanne:

Åhhh va kul, ser supersnyggt ut!!

Trevlig helg
Kram Susanne

#4 / / Nina:

Härligt med nytt badrum. Önskar att vi kunde skaffa ett nytt badrum med två handfat i samma.

Hoppas att dagen varit bra! Kram Nina

#5 / / Anette:

Hej!
Åhh vad härligt med ett sprillans nytt badrum - det kommer att bli såå snyggt!

Tack för titten hos mig! Nu ska jag kika runt här lite mera :)
Kram!

#6 / / Fröken Foto:

Roligt med nytt :)

kram kram Malin