/ Skönhet/Mode /

Mingel och hår utan frizz

Kom infarande senare än tänkt. 
J o h n  F r i e d a  hade bjudit in till ett inspirerande event med produktpresentation och demonstration av stylingtips. 
Det bjöds på dryck och tilltugg. Väldigt trevligt minglande med tjejerna. . . 
Pernilla · Diana · Helen · Lina 
Återkommer när jag testat produkterna jag fick med mig hem ;-) 
 
Vi fortsatte sedan till nästa mingel. 
På  C l u b   M o n a c o  testades det kläder, åt god choklad och drack bubbel. 
Tack för en trevlig kväll! 
Club Monaco / John Frieda / event / hårvård / mingel / mode / styling
#1 / / Sandra :

Vilken trevlig kväll! Sådana "avbrott" kan man behöva i vardagen!
Önskar dig en fin helg
Kram Sandra

#2 / / Lotta:

Vad läckert och så vackra bilder! Vad fina ni är!!!

Ser två godingar som jag känner igen ;)

Vackra ni!

KRAM och trevlig helg
Lotta

#3 / / Channal:

Så kul ni ser ut att ha, alla snygga bloggpinglor! Varför bor inte jag i Stockholm?!!

KRAM fina! Anna

#4 / / mammaxtre:

Så trevligt med mingel!

Kram

#5 / / Adela:

Men å vilket kul mingel! Undrar också varför jag inte bor i Stockholm??=) Ni är så galet snygga allihop, vilka pinglor ni är!

Kram
Adela

#6 / / dianasdrömmar:

mysigt att ses :), lånade en bild av dig kram Diana