/ Allmänt /

Weekend

Helgen försvann i ett nafs. Hann inte med hälften av vad jag hade tänkt. 
Haft flera trevliga möten, umgåtts med vänner, tagit långpromenader, njutit av solen, legat 40 min i en magnettrumma för röntgen av axel 
och blivit bjuden på grillmat och rosévin. 
Ny vecka, nya utmaningar. Snart valborg och mer ledighet. Deklarationen hänger över mig. . . 
weekend
#1 / / Jannike - Bromans Bravader:

Oooh den där deklarationen.. den hänger över mig också. Suck!
Visst var det en härligt helg - mer sånt!
Det går absolut bra att anmäla sig till lördag fortfarande. Hoppas du kommer! Ta med dig Jenny vettja =)
Kram Jannike

#2 / / Lena - gott för själen:

Ja, vi fick ju verkligen en helt fantastisk helg! Och deklarationerna ja, detta tråkiga kapitel.

Kram Lena

#3 / / Ekenäsliv:

Ja, huuuu, måste med deklarera...
För en gångs skull, på jag vet inte huuuur länge, hade jag INTE planerat att göra en massa. Utan tog det lugnt och lät kroppen vila.
Välbehövligt, så jag har ny energi nu då huset behöver sig en omgång;-) Men tar lite i taget.
Ha en fin dag!
Kram Anna