/ Resor /

Gott slut - Gott nytt

 
Gott slut - Gott nytt 
 
Vi har haft galet bra dagar. . . 
Härligt varmt med strålande sol. Har umgåtts med familjen under julhelgen. 
Vi firade julafton på Los Naranjos Golf Club. Tomten kom hem till oss lite senare. 
 
Vi har tillsammans hängt och badat bubbelbad, promenerat och besökt marknad. 
Ätit fantastiskt gott. 
Vi har firat min fina mamma på Marbella Club. 
Ett fantastiskt ställe jag varmt rekommenderar. 
 
Tänkte snart lägga huvudet på kudden för att starta min morgon med en powerwalk längs stranden. 
Tack mina nära och kära för underbara dagar. 
Marbella / december / julhelg
#1 / / Lotta Whitlock :

Oh vad härligt du verkar ha det med familjen! Krama mamsen fr mig o gratulera! 🌻 kram Lotta

#2 / / majamyra | It´s all about the details:

Gott slut och god fortsättning på kommande nyår!
Vad härligt ni har haft det!
Lisa

#3 / / Mammaxtre:

Underbara dagar i Spanien som jag är oerhört förtjust i.

Gott slut och ett riktigt Gott Nytt år önskas dig.

Kram

#4 / / Cissi:

Härligt Nina! Hälsa familjen😘

#5 / / dianasdrömmar:

Gott nytt år vännen, härligt ni har det kram Diana