/ Barn / Film/Böcker /

Skapa film

Gillar du film? 
Det gör vår familj. Så igår eftermiddag åkte vi till Historiska museet, för att barnen skulle få prova på att spela in en egen film. 
De fick skriva manus, filma, agera och redigera. 
Deras film ”Mystiska museet” går vidare som bidrag till filmfestivalens kortfilmstävling 1 minut film. 
Söndagen den 6 april kommer alla filmer visas på Tekniska museet. 
 
Under tiden barnen filmade tänkte jag uträtta några ärenden, men jag hann precis iväg så kom en nysning. 
Då small det till i ryggen och jag stod där med ryggskott. Så illa att jag inte kunde ta mig vidare. 
Jag som hade tänkt vara ledig i dag med barnen för att göra stan. . . 
kortfilm / skapa film
#1 / / Pernilla:

Neeej men så himla trist! Hoppas du snart blir bättre! Det lät väldigt kul det där med filminspelning! Det skulle I ha älskat. KRAM Pernilla

#2 / / Bara anna:

Nä, jag är faktiskt inte så förtjust i film men min man tycker det är desto trevligare.

Men usch då din stackare, ryggskott är så vidrigt. Ibland blir jag med lite rädd att det ska hända när jag nyser. På måndag ska jag till kiropraktorn, har aldrig besökt en sådan tidigare, ska bli intressant att höra vad de har att säga om min rygg. Brukar du få ryggskott?

Kram!

#3 / / Home2tiny:

Nämen vännen, fy så trist hoppas du mår bättre o kan njuta liiite av helgen. Kramisar Tina

#4 / / Maria:

Men guud så kul med barnens filminspelning! :) Och guud så jobbigt med din rygg! :(
Krya på dig!
Kram /Maria

#5 / / Maria:

Men guud så kul med barnens filminspelning! :) Och guud så jobbigt med din rygg! :(
Krya på dig!
Kram /Maria

#6 / / mammaxtre:

Kul med film. Den tanken hade jag också, men så blev det inte.

Krya på dig från det eländiga ryggskottet!

#7 / / Channal:

Men så kul! Dit skulle jag vilja ta med min Lotta!

Kram Anna

#8 / / Maria O:

Göra film lät ju riktigt kul men ryggskott lät definitivt inte roligt. Stackars dig! Hoppas att det inte blir långvarigt.
Kram Maria

#9 / / The Place To Be:

Låter ju hur kul som helst!!!

Aj aj ryggskott är inte kul det har jag haft ett par gånger!
Hoppas du blir bättre snart!
Kram Malin