/ Allmänt / Mat & Dryck /

Sviter

Nu strejkar kroppen. Tyvärr. 
Men jag njuter ändå. Doften av alla underbara blommor. Det är nästan synd att man får dem alla på en gång,
hade varit bättre om det varit möjligt att sprida ut dem, en bukett för varje vecka. 
Önskar jag hade hunnit föreviga tårtan innan någon varit där, men jag var inte tillräckligt snabb. 
Men den var såå god! Marängtårta med hallonmousse från Gateau
Gateau / blommor / tårta
#1 / / LIENE:

Fina blommor och tårtan ser god ut :)

#2 / / Lena - gott för själen:

Skönt att du i alla fall har blommorna att glädjas åt. Kanske kan de skingra tankarna på värken något!

Kram Lena

#3 / / Erika:

Hoppas du snart mår bättre! Tårtan såg supergod ut! Och blommorna var jättefina!

#4 / / lady_G:

men gud vad tårt-sugen jag blev nu!!! Bjud :)
Och ja blommor har du massor och jag inga alls.. ;)
KRAM!

#5 / / mammaxtre:

Överhörde en tjej på bussen idag. Hon var yngre än oss men var ingen fjortis. Hon fyllde år idag och kände sig besviken. Få hade uppvaktat henne. Färre än förra året hade ringt osv. Njut av vackra blommor och av att hos blivit firad :-) Trist med värk! Sköt om dig!

#6 / / Bodil:

Vad fina blommor och mumsig tårta. Jag håller med dig det är så synd man får alla blommor på samma gång för man hinner verkligen inte njuta av dem alla.
Grattis i efterskott.
Kram Bodil.

#7 / / Channal:

Marängtårta med hallonmousse... gott! Måste vara underbart att få njuta av blomsterhavet! Men en bukett i veckan är ju inte helt fel.

Kram Anna

#8 / / Sandra :

Hoppas att din roliga helg kan få skingra tankarna från värken! Tårtan ser smaskens ut även om någon varit där ;-) härligt med blommor som doftar så gott

Ha en fin torsdag
Kramar Sandra

#9 / / annorlunda underbara :

Gateau..mums...som jag saknar deras bröd. Har hittat ett nästan lika bra bageri här nere i Spanien..Synd att jag går på diet och inte alls får äta bröd ;-((
kram Jess
www.annorlundaunderbara.com