/ Reklam/Design/Inredning /

Cosy

Jag gillar soffan vi har, den är mjuk, stor och med högt ryggstöd. 
Men den har två stora plymåer för 3 alt 4 sittandes och i mitten är det inte särskilt skönt att sitta. 
Har tittat runt efter en ny variant men det är inte helt enkelt. Även om det finns en uppsjö att välja mellan. 
Önskemålen är att den ska vara rymlig med bra komfort. Om den inte har höga ryggstöd från början,
måste det finnas nackkuddar att komplettera med. 
Helst avtagbar klädsel och möjlighet att kunna välja ben, färg och tyg. 
 
Den här hittade jag på Mio. En 2,5-sits soffa med cosy hörn. Den kanske vore nå´t? 
Någon som har bra tips? 
Mio / soffa
#1 / / Suss:

Snygg soffa! Jag skulle vilja ha en ny här hemma oxå... Kram Suss

#2 / / Life´s Silverlining and I:

åh soffa är verkligen supersvårt tycker jag. Har börjat drömma om en ny jag med men det får vänta:) Annat står före på önskelistan. Kram på dig!

#3 / / Bara anna:

Soffa är svårt, den där ser bra ut förutom de där lösa kuddarna, de gillar jag inte. Men man har så olika smak. Jag avskyr de där stora schabraken som är så stor sits så man inte kan sitta normalt, man får liksom halvligga, värdelöst tycker jag...
Kram

#4 / / dianasdrömmar:

Ser mysig ut kram Diana