/ Allmänt /

Årsdag

5 år! 
Så länge har jag funnits här nu. . . 
Det har runnit mycket vatten under broarna. 
Har delat med mig av glädje och sorg. Ibland är vissa dagar svårare än andra att sätta på pränt vad man känner och tycker. 
Utlämna sitt liv. Det är en balansgång. Samtidigt som det ger väldigt mycket. Tacksam för all fin respons. 
Gillar att kommunicera med både text och bild. 
 
Just tell your loved ones how much they mean to you. 
Love ya! 
 
En låt jag tycker om. 
Firar blogg / bloggare / cupcake / fira
#1 / / mammaxtre:

Jag tänker ofta på det, att tala om för dem som är viktiga i mitt liv att jag älskar dem. Jag skulle säga att jag är duktig på det. Duktigt för att jag lärt mig, genom livets hårda skola, vikten av att få tala om för dem som betyder extra mycket för mig, att jag älskar dem.

Kram

#2 / / Lena - gott för själen:

Oj, grattis till fem år! Imponerande.

Kram Lena

#3 / / Hem ljuva hem:

Wow 5 år. Grattis! Bra gjort att hålla bloggen levande. Kraaam Pia

#4 / / mittgodastefinaste:

Grattis till dina fem år!

Hoppas vi se på bloggdagen, jag har iallafall betalat in nu!

Kram jenny

#5 / / Katarina:

Nämen va roligt!
Grattis på 5-års dagen..;)
Kram Katarina

#6 / / Ekenäsliv:

Grattis till 5 år!
Viist är det en balansgång med vad man delar med sig av o inte...
Ibland är det iaf väldigt skönt att skriva av sig tycker jag...
Kram Anna