/ Allmänt / Mat & Dryck /

En månad till julafton

En månad kvar till julafton. 
 
Jag gillar inte julen och firar därför inte heller enligt traditionsenliga former. 
Har en bild om hur en ”riktig” jul skulle kunna se ut, men det blir sällan så.
Julstressen och paniken över julklappar och mat tar ofta över. 
Brukar istället välja att resa bort, njuta av varmare väder och umgås med familjen. 
Få uppleva saker tillsammans. 
 
Caliente de Palma / Marabou choklad / julen / julstress
#1 / / dianasdrömmar:

Att resa bort och uppleva saker är det bästa som finns :) kram Diana

#2 / / Lena:

Men visst är det lite galet, känns precis som hösten har kommit. Älskar julen så det ska bli så mysigt :)

Kram

#3 / / Hem ljuva hem:

Jag har oftast julångest men hoppas alltid att "det här året" ska bli annorlunda. Känner som du, har stora förväntningar och vill så mycket. Fast det blir ju jul ändå, alltid! Kraaaaam Pia

#4 / / Home2tiny:

Har varit utomlands ett år över julen, det var inte kul, är för julig av mig, men till nyår skulle jag gärna åka iväg. Kramisar Tina

#5 / / Home2tiny:

Har varit utomlands ett år över julen, det var inte kul, är för julig av mig, men till nyår skulle jag gärna åka iväg. Kramisar Tina