/ Allmänt / Livet /

En vacker höstdag

Tankar om livet en vacker höstdag. . . 
 
Livet kan förändras i en handvändning. Man kan inte förbereda sig. 
Jag vet. Lever ett begränsat liv efter trafikolyckor som skadat mig. 
Har också, som många andra, varit med om andra tuffa saker. 
 
Häromdagen fick jag ett väldigt tråkigt besked om en nära vän. 
Spring inte för fort i livet. 
hösten / tankar om livet
#1 / / The Place To Be:

Kloka tankar! Jag försöker verkligen leva i nuet, men det går inte så bra faktiskt. Är nästan alltid någon annanstans och känner mig stressad.
Men jag ska försöka. Man måste verkligen vara rädd om varje dag.

Kram och var rädd om dig!
Malin

#2 / / dianasdrömmar:

Stor kram till dig/Diana

#3 / / Sandra :

Så sant det där
Med här och nu men ibland är jag låååångt före

Ha en fin lördag
Kram Sandra

#4 / / Annika:

Så rätt, man måste försöka leva och njuta i nuet. Ibland är set svårt när allt rullar på. Sköt om dig! Kram Annika

#5 / / Annika:

Så rätt, man måste försöka leva och njuta i nuet. Ibland är set svårt när allt rullar på. Sköt om dig! Kram Annika