/ Allmänt / Träning /

Höstdag

Årets höstdagjämning. 
 
Mitt emellan midsommar och midvinter då dag och natt är ungefär lika långa. 
 
Det är riktigt kallt ute nu. Det riktigt biter i kinderna av den kalla blåsten. 
Jag fortsätter gärna mina promenader. Allt från powerwalk till att bara strosa. 
Visste du att det finns en app som heter ”Take me back”? Perfekt om man går vilse. . . 
gå vilse / höstdagjämning / höstpromenad / power walk / take me back
#1 / / Ekenäsliv:

Hade ingen aning om att det var höstdagjämning idag... Kallt här med, men solen skiner iaf:-)
Ha de fint!
Kram Anna

#2 / / Vitae Stilo:

En app med take me back till sommaren och solen tycker jag att det skulle finnas, längtar redan efter värmen ;-)

Kram
Helen

#3 / / Suss:

Så fina bilder! Ja nu är det verkligen höst ute, kram Suss

#4 / / The Place To Be:

Ja men vilken chock det var igår! Fy! Hösten kan vara fin men jag har liksom vant mig vid det fina vädret :-)

Kram Malin
Ps:Fina bilder!

#5 / / Home2tiny:

Här blåser det halvt storm o är iskallt, så jag o min onda kropp fortsätter att mysa under filten. Kramisar Tina