/ Skönhet/Mode /

Beauty Box

Frans och brynfärgning. 
 
Efter alldeles för många sömnlösa nätter efter inbrott och oro över sonen som varit sjuk, 
behövde jag en uppfräschning. 
 
I dag besökte jag Beauty Box, där gulliga Linnea färgade mina fransar och bryn. 
Efter sommar och sol behövdes färgen, främst på ögonbrynen, återställas. 
Beauty Box / brynfärgning / fransfärgning / skönhetssalong
#1 / / Annika:

Det är så härligt att få göra bryn och fransar. Det lyfter verkligen utseendet. Jag skulle också behöva beställa tid för det nu. Snygg är du som alltid. Kram Annika

#2 / / The Place To Be:

Ja men fy jag förstår att du sover oroligt!

Bra att ta hand om sig - det blir så fint när man gör fransar och ögonbryn! Man ser i alla fall lite piggare ut!

Sköt om dig!
Kram Malin

#3 / / Suss:

Ja verkligen, jag skulle behöva färga till mina också men just nu ser jag knappt mina ögonfransar p g a svullnaden i ögonen... Fin du är, kram Suss