/ Skönhet/Mode /

Shoppingrunda

Shoppingrunda. 
 
Häromkvällen mötte jag upp en väninna och vi slog en lov kring stan. 
Vi blandade mycket skratt och uppdatering sedan vi senast träffades med shopping och middag. 
 
Jag hittade bl a den här blusen från Monroe World i Sturegallerian. 
Väldigt fin tycker jag i sin enkelhet, gärna med ett par tighta byxor till. 
 
Blev dock lite ledsen när jag packade upp den från påsen, då jag upptäckte hål i ryggen efter larmet och fläckar på ärmen. 
Just M / Monroe world / blus / clothes / mode / outfit / shoppa / tunika / woman
#1 / / Hem & Trevligheter:

Snygg blus som du är jättefin i. Men så surt när man upptäcker sådant på plaggen. Jag har gått tillbaka med plagg som har haft det där lilla hålet efter larmet och då fick jag rådet att tvätta det så sträcker liksom materialet ut sig. Men det beror ju såklart på vilket material det är kan jag tro. :)

Önskar dig en trevlig fredag.
Kram Linda