/ Mat & Dryck / Träning /

Challenge You

Helt galet strejkar min kropp. 
Nacke, rygg och axel. 
Jag är van att leva smärtpåverkad, men nu har det varit värre än vanligt. 
 
Direkt kommer känslan att inte räcka till. 
 
Just då, får jag frågan om jag ska hänga på Challenge You. 
När man känner att man knappt har näsan ovan ytan. 
Men det är klart att jag sa ja. En utmaning. Det gillar jag. 
 
Jag bestämmer själv vad jag vill förändra, komma iform, gå ner i vikt, ändra min kost. . . 
Från och med söndag och 30 dagar framåt. 
Har beslutat mig för att vara helt sockerfri under månaden och vara mer kritisk i mitt urval av matprodukter. 
Jag ska fullfölja min redan påbörjade styrketräning med tillägg av annan rehabträning och 
fortsätta med mina promenader. Önskar omvandla lite mer av fett till muskler. 
Jag ska vara snäll mot mig så jag håller ihop. 
Gör jag bra ifrån mig kan jag vinna en träningsresa till Turkiet. 
Håll tummarna. Heja mig. 
C4L / Challenge You / HereWeGo / JuicePlus+ / Klubbbaren / Livsstilsresan / träningsmånad / utmaning
#1 / / The Place To Be:

Aj, aj, aj! Låter inte bra med strejkande rygg och nacke! Har det hänt dig något? Fy, fy! Hoppas det går att få bukt med!

Duktigt att anta en utmaning! Jag lyckades hålla upp med godis i 3 månader....men det är ett år sedan. Kanske dags igen vem vet :-)

Kram och krya på rygg och nacke! Malin

#2 / / helenas enkla vardag:

Ja det skulle jag också behöva, en månad utan socker. Har ju börjat träna + vardagliga promenaderna, men ändå har jag gått upp ett kg, inte roligt. Hoppas din värkande kropp ger med sig snart för det är ju inte kul. Kram på dig
Helena

#3 / / dianasdrömmar:

Nu kör vi :), hejja , hejja ser fram emot träningspasset kram Diana

#4 / / Villa Freja:

Heja dig. Lycka till.