/ Livet / Skönhet/Mode /

Ett minne blott

Solblond, ett minne blott. 
 
Har piggat upp mig lite med ett besök hos frissan, på Salong Stubben
Skönt att få tillbaka min mer normala färg och fräscha toppar. 
 
Annars har dagen tillbringats hos läkare och sjukhusbesök. 
Jag har så ont i min fot. 
När jag besökte S:t Görans akut tidigare klappade läkaren mig på huvudet och sa ”släng kryckorna,
börja gå på foten, även om du har trasigt ledband gör vi inget åt det om du inte är elitidrottare”. 
Jag gick vidare och fick till slut en magnetröntgen som visade att det mesta är trasigt i foten. 
Ledband är avslitet och trasigt på båda sidor om foten och på baksidan. 
Det är trasigt på ovansida fot, kraftigt benmärgsödem och trolig frakturspricka. 
Inte konstigt att det gör skitont. 
Man kan inte kalla dig ömklig sa läkaren i dag. Du är mer tålig än de flesta jag mött.
Dessutom ser man inte på dig hur smärtpåverkad du är. 
frisör / nyklippt / skada / smärta