/ Resor /

About traveling

Jag älskar att resa. 
 
Det har jag gjort i hela mitt liv. Så jag har sett ett och annat land. 
Däremot är själva resan lite jobbig, från dörr till dörr. 
Efter skador i nacke och rygg tycker inte min kropp om väntandet vid flygplatser, bära väskor och stillasittandet i flyget. 
Men allt annat är drömskt. 
 
Återkommande resor har varit främst till Spanien, men också till Thailand. 
Jag gillar värmen. 
Dubai är också väldigt trevligt och min resa till New York. 
London med kompisar och barn är inte dumt heller. Långweekend till Amsterdam, Prag och Biarritz med de äldre barnen har varit mysiga. 
 
Det finns så mycket att se och uppleva. 
Jag försöker ofta få till träningspass när jag är iväg också. 
Nästa resa är redan bokad. 
New York / fotografering / resa / travelblog
#1 / / Josefine Svärd:

Åh, vill också resa <3