/ Resor /

Ett hus i solen

Vilka dagar! 
 
En vecka bara försvann. . . 
Jag är så himla glad! En dröm har gått i uppfyllelse. Har nu ett hus i solen. 
Det är ett litet radhus på ett perfekt ställe. 
 
Vi har firat med champagne på Cappuccino Beach Bar
Trots begränsning med en ond fot har vi promenerat längs Mistral Beach
Det har blivt flera turer till shoppingcenter, det finns grejer att handla till ett nytt hem. 
Men inom kort kommer det renoveras, så det ”roliga” får vänta lite. 
Jag har tränat med MariannePanatta Gym och barnen har varit till Pedro Sanchez för ridturer och till Los Naranjos för golfträning. 
Har också hängt med min gulliga brorsdotter Mickis med barn, fina Livia, som numera också är granne. 
Det har blivit många restaurangbesök, självklart till favoriten Dezentral.
Tyvärr fick jag punktering på hyrbilen. . . 
 
Jag är lycklig. 
Ett hus i solen / Marbella / Spain / Spanien / beach / paradise / resa
#1 / / Ekenäsliv:

Såååå underbart!
Grattis!
Kram Anna

#2 / / Å Nina detta är DU värd! Respekt för ditt slit å med d:

Fyller du en stoooor dröm du har haft 😍😍😍❤️❤️❤️😍Grattis 👊🏻👊🏻

#3 / / Anonym:

Grattis Nina kul för er alla. 👏☺️