/ Event / Skönhet/Mode / Träning /

Inramning av själens fönster

Lite mingel en torsdag. 
 
Jag var bjuden till Anna på Hantverkargatan 9 i Stockholm. 
Anna fixar fransar och 3 D ögonbryn. Det blir väldigt fint. 
 
Jag är väl ett hopplöst fall. . . 
Har varken gjort fransar eller bryn, behandlingar med botox, fillers eller vax. 
Jag tycker mig ha tillräckligt med fransar. Däremot skulle jag önskat att jag inte hade börjat plocka mina bryn,
så de skulle fått behålla det mer kraftiga och mörka. 
Det är väldigt snyggt med tydliga bryn. 
De fina kråksparkarna efter allt skratt kunde allt vara mindre markerade. 
 
Efter att burit ”walken” och haft begränsad rörelse har kilona tickat på. 
Jag fokuserar nu på att få tillbaka min styrka. Sen kommer skönhet i andra hand. 
Annas fransar / Själens fönster / fransar / mingel / skönhetssalong