/ Ett hus i solen / Resor /

En glass i Marbella

En sväng till stan, Marbella. 
 
Vi puttrade in till den charmiga staden för en runda vid beachen och en god glass. 
Jag valde pistage, min favorit. 
Vi promenade längs havet och tittade på folk. Fortsatte upp i gränderna till apelsintorget. 
Gluttade in i några butiker. 
 
Lite senare åkte vi hem till min bror för att därefter ta oss till Benahavis. 
Barnen ville vada längs floden och hoppa från bergen i lagunen. 
 
Avrundade med middag för hela gänget hemma hos oss. 
En mysig dag. 
Marbella / glass / visit Spain
#1 / / Anonym:

Hej, jag såg att du kommenterat ett inlägg på en annan blogg för länge sen,där det handlade om olika nyanser på väggen och listerna. Du skrev att du målat väggen i ncs s1002-y och listerna i ncs s0502-y. Har du någon bild på det, det är nämligen precis så jag funderar på att göra men hittar inga bilder på det någonstans. Är lite orolig att kontrasten mellan nyanserna blir för liten så det ser ut som ett misstag, att man bara nästan fått rätt färg om du förstår vad jag menar :-)
Du får hemskt gärna maila mig bild eller länk till blogginlägg med bild :-D [email protected]
Stort tack på förhand!