/ Allmänt / Livet /

En hälsoanalys

Vet du hur du mår, egentligen? 
 
[  h ä l s o a n a l y s  ]
 
På fastande mage i morgon. Varför? Jag vill veta min status i kroppen. 
Om man checkar av sina blodvärden kontinuerligt kan man se eventuella avvikelser. 
Jag har beställt HÄLSOKONTROLL XL samt KORTISOL. 
Det är en ganska omfattande hälsokontroll som ger information om bl a sköldkörtel, lever- och njurfunktion och blodsocker. 
Hormonerna ses över genom Kortisoltestet. 
 
 
Här har jag beställt min kontroll och kommer i morgon att gå till närmaste provtagningsställe. 
Sedan kommer provsvaren till min journal. 
 
Jag är övertygad om att fler borde göra som jag. Vill du? 
Har fått möjligheten att dela ut två presentkort värda 300 kr (vid ny kund och beställning av minst 500 kr). 
Skicka mig gärna ett mail och skriv en kommentar om varför just du vill göra en hälsoanalys från Werlabs. 
(Presentkorten är giltiga till 2017-12-29). 
 
Nyfiken? 
Werlabs / blodprov / hälsoanalys / presentkort
#1 / / Anonym:

Jag vill liksom du veta hur jag ligger till i mina värden. Framförallt på hormonsidan men även på annat. Kram Pernilla