/ Ett hus i solen / Reklam/Design/Inredning /

Resultat efter renovering

Mitt tålamod börjar tryta. 
 
En renovering som skulle varit färdig i slutet på mars i år. 
 
Jag har betalat mer än överenskommet, men byggbolaget vill ha ännu mer. 
Det har blivit mängder med fel, som delvis åtgärdats, nya som har uppstått och kvarstår. 
Har varit tillmötesgående och valt att godkänna en del som blivit felaktigt. 
Men vissa saker har krävt korrigering eller att de helt enkelt måste göra om jobbet. 
Nu vill de ha extra betalt för felaktigheter där ansvaret inte är mitt. Varför betala för två duschar när man bara har fått en? 
Dessutom har de öst ner skräp efter bygget som skapat stopp i duschens brunn/avlopp. 
Det i sin tur har skapat fuktskador. 
Mosaiken i köket tror jag att jag hade gjort bättre själv. . .  
Casas Reformas / badrum / mosaik / renovering
#1 / / Anonym:

Fy 😒 tråkigt! Tur att du har många fina vänner och barn att pryda ditt hem med istället ❤️

#2 / / Anonym:

Hej! Är det Casa y Reformas som ansvarar för arbetet?