/ Allmänt / Livet /

Vänder blad och ser framåt

Provade precis om jag kan få in min fot i en sko. . . 
 
Jag måste försöka komma igång och gå ordentligt igen efter operationen. 
 
Det har varit mycket smärta. Inte bara efter operationen i sig utan det påverkar resten av kroppen negativt. 
Jag försöker ha ett leende på läpparna men det här är en riktig långbänk så leendet fastnar lite groteskt.  
Skadade foten i början av juli förra året och har gått med en stor ”stövel” och kryckor sedan dess 
och däremellan opererat mig vid två tillfällen. 
 
Allting kommer ur rytm. Känner mig instängd. Tappar muskler och humör. 
Precis som om det inte räckte med tidigare skador och begränsning. 
 
Men nu får det vara nog. Vi vänder blad och går vidare. . . som kungen sa. 
Framrutan är större än backspegeln. 
fotoperation / fotskada / rehab