/ Ett hus i solen / Mat & Dryck / Resor /

Smoothie mix

Inga måsten och enkelt och snabbt. 
 
Denna sommar har jag unnat mig en glass om jag önskat mig en. 
Efter min trista viktuppgång efter min fotskada har jag fokuserat på att äta rätt, 
men inte under sommaren. Jag behövde vila från måsten. 
Det har känts helt rätt även om det inte är helt optimalt för senare val av klädstorlek. 
Det har varit lite befriande att äta det jag har lust med. Lite av varje. 
En riktig favorit är mina smoothies. Jag gör i ordning en kanna till frukost och ibland slinker det även ner som lunch eller mellanmål. 
Frukten är så god och det finns mycket att välja mellan. Yummy! 
Marbella / blender / fruits / smoothie / summer
#1 / / Sara:

Lever på Smoothie i värmen...
Använder Du kvarg och müsli i Din.

Tack för en fin blogg 😊

Svar: Kvarg och granola! 😊 Supergott!! Tack 🙌🏻💫
Ninelin