/ Event /

Girls-mingle

Mitt fredagsnöje bestod av att hänga med dessa härliga bruttor. 
 
Min fina vän Pernilla hade bjudit in oss till en träff på Freys hotel. 
Vi möttes upp på hotellet för en mingelstund, vi fortsatte sedan till ett av rummen innan vi gick vidare till Belgobaren för middag. 
Jag valde naturligtvis belgisk öl till maten. Däremot valde jag en toast skagen istället för musslor, som annars är ett naturligt val just där. 
Flera i gänget hade jag träffat vid olika tillfällen tidigare och det var superkul att ses igen,
men det fanns också några nya ansikten som var trevliga att lära känna. 
En mysig fredagskväll. 
 
Innan jag promenerade hemåt fick jag med mig en goodiebag med olika 
produkter från bl a Joliebeauty som jag gärna testar. 
Där fanns även lite Goodio choklad och doftljus från Elsa Beskow. 
Passar perfekt en mörk höstkväll. 
dinner / event / girlsnight / influencer / middag / tjejkväll
#1 / / Inredning och Guldkanter:

Supermysigt! Kram fina du.

#2 / / Angelica Wåhlin:

Vad mysigt!