/ Skönhet/Mode / Wedding /

Bröllopsklädsel

[ Klädkod på bröllop ] 
 
Det har varit lite pyssel inför Janni och Jon's bröllop, även för oss gäster. 
Har sprungit in och ut i klädbutiker och svettats i provhytter. 
Behövde hitta kläder till flera dagar dessutom, till oss alla i familjen. 
 
Efter mycket om och men hittade jag långklänningen till bröllopsdagen. 
Har varit lite tveksam till att beställa på nätet, vill gärna prova om modellen passar direkt. 
Men av en slump hamnade jag på denna sida och beställde klänningar till de andra dagarna. 
Du som känner mig redan vet att design ligger mig varmt om hjärtat. Tjejen som ligger bakom DesignWerket, 
skapar kläder med både romantisk och rockig touch, och med avsikt att göra världen hållbar. 
Varje plagg är gjord i Limited Edition. 
 
Det var fler än jag som gillade klänningarna! 
Ser fram emot att få se fler vackra bilder från bröllopet. 
DesignWerket / Dress / Wedding / bröllopsfest / klädkod / klänning / midsummer