/ Allmänt /

Förkylningstips

Jag köpte Mucoangin på Apoteket i dag, för att minska mitt halsonda och jag har druckit te med honung.
Vilket är ditt bästa förkylningstips?

#1 / / Your Dream Closet ,:

hahah jag hade inte kunnat sagt det bätre själv, jag gillar inte alls den där mjukisdressen, då köär jag mig hellre i vanliga mjukisbyxor :)

#2 / / ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

just dem tabletterna är bra ;O

va gör du då?

#3 / / Cajsa:

dricka honungsvatten. asäckligt men renande och hjälper. måste fixa honung i morron. :P

#4 / / Laila:

haha nawh du är för söt :) <3

#5 / / Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

God natt! Sov sött <3

#6 / / Selma:

vilken otur vi har,har också fått halsont:(



Krya på dig

#7 / / Angelica - fyrbarnsmamman:

mitt bästa förkylningstips är helt enkelt att låta kroppen vara sjuk, vila upp sig och inte stressa iväg ut med kroppen full av piller ^^

#8 / / M i c k a:

att sova gör en frisk ^^,

#9 / / LIENE:

dicka varm te med ingefära och honung så mycket det går, ibland kan man hoppa över honungen och ingefäran om man vill, viigast är vätskan:)

och sen så kan man ju också äta vitlök.