/ Resor /

Nyår

Vi startade morgonen med en promenad i regnskogen. Det prasslade överallt bland buskarna, så jag höll mig till stigen så gott det gick. Kändes lite läskigt.
Sedan hade vi champagne-frukost vid poolen.
Senare får vi gäster och kommer ha en liten fest med god mat och dryck på takterassen.

Nyårslöftenas dag. Har du något som du lovar? Jag har inte kommit fram till något än, brukar förvisso inte det heller.
Det blir mer allt eftersom året går i så fall. Inte så at jag avger några specifika löften. Det behövs inte, jag håller alltid vad jag lovar ändå.

Nu hoppas vi på ett gott slut och ett gott nytt år. 2011 har varit händelserikt, hoppas 2012 blir lite lugnare om än händelserikt, mest på det positiva planet. För har något varit dåligt så kan det bara bli bättre, eller hur?!

Livet tar sig vägar man inte alltid tänkt sig, men det är bara att föja med och se vad som händer härnäst.

Jag önskar alla ett gott nytt år! Jag ser fram emot vad 2012 har att erbjuda.

Just nu njuter vi av värmen och den avkopplande stämning som finns här.

Barnens önskan är att vi alla startar det nya året med bomben i poolen. Nattbad är mysigt.

Många kramar från oss



#1 / / Cissi:

Stor Nyårskram till er alla från oss koltrastare. Igår åkte vi skridskor med Thorséns och Gerells, saknade er då.