/ Allmänt /

Dra i handbromsen

Ibland måste man säga nej, för sin egen skull. Ge sig själv möjlighet till återhämtning. 
Så det blev ingen tjejträff för att äta skaldjur i går kväll. Det blev fredagsmys i soffan med familjen. 
I dag skulle vi besökt min väninna med familj i Sigtuna, men de hade sjukstuga tyvärr. Men inget ont som inte har något gott med sig, för då hade vi plötsligt tid för att rensa och röja här hemma.
Det är alltid lika skönt när det är gjort, även om man får ta det lite pö om pö.
Rensa och röja / ledighet / säga nej
#1 / / Suss:

Nej ibland finns det inte tid för allt man vill! Här hemma rensar vi oxå men visst tar det tid... Kramis Suss

#2 / / Queen of Kammebornia:

Det är så sant. Jag brukar tänka att även om allt man planerat är roliga saker så blir det inte roligt om det blir för mycket. Återhämtning är viktigt! Kram!

#3 / / dianasdrömmar:

Håller också på och rensar vi ställde in Vimmerbys om vi skulle åkt till kram Diana

#4 / / helenasenklavardag:

Det är väl det här som är viktigt för mig att lära mig. Jag har svårt att säga nej till roligheter, men som sagt så kan det verkligen bli för mycket ibland.
Kram Helena