/ Mat & Dryck /

Namnsdagar

Min kära mamma har lärt mig att fira, inte bara födelsedagar utan även namnsdagar och andra viktiga dagar, små som stora. Det förgyller tillvaron. Om det så bara är ett SMS som säger grattis. 
Så i går firade vi min kärlek med lite gott från Gateau. Mums! 
 
Firar du namnsdagar?
fika / namnsdag
#1 / / Le petit jardin:

Kul att du tittade in till mig...idag har jag lagt lite extra cykelbilder på bloggen.

Härlig blogg du har och så mysigt att fira stort och smått. Själv är jag usel på att komma ihåg namnsdagara...men födelsedagar, det tycker jag är viktigt att fira

Kram Kajsa

#2 / / Malin - Stjärnflocka:

Så mysigt!!!
Tycker också man ska passa på att fira så ofta man kan. Mitt problem är bara att jag är så glömsk... :)
Kram

#3 / / mittgodastefinaste:

Inte alltid men ibland gör vi det! De där toscakakorna såg helt vansinnigt goda ut, skulle ge bra mycket för en sån nu!

Kram Jenny

#4 / / dianasdrömmar:

Allt som går att fira, firas :) kram Diana

#5 / / Hem ljuva hem:

På något vis kan man fira namnsdagarna tycker jag. Hur spelar inte så stor roll. Ett Grattis SMS kan räcka. Kul att du tittade in hos mig. Kraaam Pia

#6 / / Suss:

Just idag har jag firat sonen Ludvig på namnsdagen ;) Jag började redan när de var små med att de fick frukost på sängen när det är namnsdag och en liten kaka. Alla 3 har 3 namn och det gäller varje namnsdag :) och det är uppskattat!
Ser gott ut det där fikat, kram Suss