/ Allmänt / Mat & Dryck /

Tant Brun

När man fortfarande arbetar men har lediga barn. 
 
På eftermiddagen i dag åkte jag och barnen och besökte min väninna i Sigtuna. 
Självfallet gjorde vi ett besök till Tant Bruns kaffestuga för både fika och blåbärspaj med vaniljgrädde. 
Supergott och mysigt i den fina trädgården bakom de charmiga 1600-tals husen. 
Vi blev kvar även till middag. Tack söta gänget för en bra dag! 
Tant Brun / blåbärspaj / café / fika / kaffestuga
#1 / / Helenasenklavardag:

vad trevligt med besök hos Nilla. Det var precis ett år sedan jag och lilla O gjorde samma besök, med samma fika och middag hos Nilla.
Kram Helena

#2 / / Life´s Silverlining and I:

Tack själva, urmysigt! Ja Tant brun är ju ett måste:) Kramar Pernilla

#3 / / Home2tiny:

Mysigt med en fika med fina Nilla o vilket härligt ställe. Kramisar Tina

#4 / / Jessica:

Mysigt det ser ut, härligt att träffas på en så härlig plats oxå.
Kram

#5 / / The Place To Be:

Ja men där är så mysigt! Snart får jag också semester och då vill jag bara åka runt och göra utflykter och fika :-).... kanske inte bara men ja du förstår!

Kram Malin