/ Reklam/Design/Inredning / Träning /

Kärlek på gymmet

Fredagsträning. 
 
I morse tränade jag Diana som körde på bra och var riktigt stark i dag. 
Därefter tränade jag själv ett lättare pass, men blev bra trött efteråt. 
 
Under de senare två veckorna har jag faktiskt ändrat min fettprocent och muskelmassa rätt rejält. 
Det är kul när det blir bra resultat. 
 
En fin medföljare under passet är denna vattenflaska från Eva Solo. 
Den känns alltid fräsch att dricka ur, lätt att fylla på och rengöra, dessutom BPA-fri plast. 
Bra investering. 
Challenge You / HereWeGo / drinkingbottle / eva solo / negativ träning / träningsmånad / träningspass / vattenflaska
#1 / / Hem & Trevligheter:

Önskar att jag kunde smittas av lite träningssug.

Jag och Ulrica ska på MUS visning på tisdag, ska du dit? Hade varit kul att ses igen. :)

Jag försökte hitta en mail till dig men vet inte om det är jag som är blind eller om du har valt att inte skriva den men jag skulle bli väldigt glad om du mailade mig på [email protected] då jag har en liten fråga till dig.

Kram och trevlig helg!
/Linda

#2 / / Suss - Hemma på Sjuan:

Duktiga ni är. Grattis till bra resultat. Ha en fin helg. Kram Suss

#3 / / The Place To Be:

Bra jobbat!!! Jag kämpar också på med min träning.

Vilken snygg flaska. Trodde den var i glas, när jag såg den på Insta.

Kram Malin

#4 / / Hem ljuva em:

Bra jobbat! Visst är det härligt när man kommit igång och märker resultat. Den snygga flaskan fick jag ju på bloggeventet och den har maken snott. Ha en fin Dag Kraam Pia

#5 / / dianasdrömmar:

Ser fram emot dagens pass :) kram Diana