/ Ett hus i solen / Resor /

Our house

[  O u r  h o u s e  -  i n   t h e   m i d d l e   o f   o u r   s t r e e t  ]  
 
Det är en fantastisk känsla att ha ett eget hem i solen. 
Det var ett av mina projekt under 2017. 
En lång och stökig renovering. 
 
Förutom det har jag opererat min fot två gånger och hade behövt en tredje som jag valde bort. 
Ett år fyllt av smärta och begränsning. 
 
Har också varit en väldig tuff tid med mina tonåringar. Jag är helt slut. 
Mamma, är nog det mest otacksamma jobb som finns. 
 
Det är lite skönt att året snart är över, även om jag bara ser det som brytpunkten av en siffra. 
Jag ser fram emot ett nytt år med nya möjligheter och spännande utmaningar. 
Bara jag får lite lugn och hitta tillbaka till skrattet ända nere från magen så blir allt toppen. 
Vi hoppas att få njuta av mer tid här i värmen, med sol och palmer. 
Vårt hem. Vår oas. Vår lycka. 
Our house. 
Marbella / Our house / Spain / december / happy family / my home / new year / sunnydays