/ Skönhet/Mode /

Skor i stora lass

Vi passade på och besökte Carina hos Provskor - där billigt möter exklusivt. Butiken finner du i hörnet Hornbruksgatan och Varvsgatan på söder.
När designers och modeexperter har tagit fram förslag på en skokollektion, så visas dessa sedan upp för inköpare och därefter sker tillverkningen. Dessa provskor köper sedan Provskor upp och säljer vidare till oss till fantastiska priser.
Jag lovar - ta med bärhjälp ;-) Men det är endast i vissa storlekar, som för dam 37, 37,5 och herr 41 och 42.


Det här blev mina val för dagen
#1 / / Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

sv. det var inte lite barn det. men msåte vara underbart att ha så många småfötter springa omkring sig ibland ;)



Själv har jag inga barn :(



Var gärna med i min TÄVLING på bloggen där du kan vinna lite produkter för nagelvård! :D

#2 / / emma:

hoppas du har en bra söndag (:

#3 / / Amanda:

Hej!!

Gud så härlig blogg du har:) Den är verkligen inte som alla andras lixom!

Jag bloggar på metrobloggen.se.

Har faktiskt en fotoblogg och skulle verkligen vilja att folk verkligen kollade på mina inlägg!

Och såg på mina foton!

Sen är det ju såklart alltid kul om man kommenterade inlägget:D

Hihi, det tycker väll du med? :)

Så du får JÄTTE gärna gå in på min fotoblogg och kika lite, och kom ihåg att jag gillar kommentarer:D

Kramar från mig till dig!

//Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaaHej!!

Gud så härlig blogg du har:) Den är verkligen inte som alla andras lixom!

Jag bloggar på metrobloggen.se.

Har faktiskt en fotoblogg och skulle verkligen vilja att folk verkligen kollade på mina inlägg!

Och såg på mina foton!

Sen är det ju såklart alltid kul om man kommenterade inlägget:D

Hihi, det tycker väll du med? :)

Så du får JÄTTE gärna gå in på min fotoblogg och kika lite, och kom ihåg att jag gillar kommentarer:D

Kramar från mig till dig!

//Amanda

www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

#4 / / hanna!:

Åh, tack för tipset! :)



Har du varit utomlands någon gång? Isf vart? :) Behöver lite tips tills jag ska iväg, har inte bestämt ställe ännu :)

#5 / / Celina:

hm.. nja jag vet inte riktigt. inte riktigt min stil tyvärr!

#6 / / Moa - En magisk purt til en anan värd:

I stockholm då eller? tjusigt i alla fall