/ Resor /

Tänk om

Tänk så många gånger man har gått och funderat över livet om vad man vill göra och inte. Och tänkt så många gånger ens funderingar och drömmar inte har gått i uppfyllelse pga att det inte matchar i livet just då eller pga ekonomi eller något annat. Men tänk om, om man skulle göra mer av det där man funderar över.
Vi hade planerat denna resa länge, men sen kom en massa skit emellan och jag visste inte om detta skulle bli möjligt. Jag är inte rik i fickan men för övrigt har jag ett väldigt rikt liv trots vissa begränsningar.
När jag sitter här och tittar ut över havet, hör fåglarna kvittra i bakgrunden som ibland hamnar i skymundan av snäckspelen som blåser i vinden, ser mina barn mysa, så känns livet väldigt trevligt. Jag verkligen älskar värmen och det här enkla livet. Jag är glad att jag genomförde den här resan. . . och det känns inte som jag är ensam om det.

Men däremot så har vi ingen julstämning, och vi saknar den inte heller.

#1 / / mina:

God kväll får man säga..Härligt med värme & sol..Hoppas att ni har det härligt..Vart i Thailand är ni? kram

#2 / / mina:

Är så avis..Vädret är underbart kan jag tänka mig.Har några vänner som är i Phuket nu.Älskar det landet..lär dröja ett bra tag tills vi kommer åka dit igen.Sola & bada för mig med..Hur länge ska ni vara där? kram

#3 / / Malle - Hockeyfru:

jadå, tänk om.. :) va underbart ni verkar ha de!

#4 / / Jonna Hansson:

Tack så mkt söta du!! :)

#5 / / Johanna:

oh ser härligt ut, var är ni?=) thailand?

#6 / / Lilla a:

Thailand är så skönt! Funkar det bra att vara där med barnen?



Mycket trevligt inlägg måste jag säga. Välskrivet!

Listigt att infoga länken i kommentaren.



Kram lilla a

#7 / / Jonna Hansson:

Ta hand om dig!

O ha de så bra! kram