/ Film/Böcker /

Vilken tidning väljer du?

Tänk vilken uppsjö av tidningar det finns, vi i vårt försök till ”papperslösa” Sverige.
Vilken tidning väljer du? För min egen del väljer jag hellre böcker, även om det är trevligt att läsa tidningar också.

#1 / / Jawi:

SOLO MIN FAVORIT TIDNING =)



GOD MORGON PÅ DIG. HOPPAS DU MÅR KANON



KRAM JAWI

#2 / / Maria:

Fototidningar



Ha en bra dag du med

#3 / / Li:

Jag läser nog helst SOLO eller skvallertidningar som NU och andra ;)

#4 / / Susanne:

Jag föredrar generellt oxå böcker, men har ändå topp3 vad gäller tidningar:



*Amelia

*Tävla & Vinn - Krysstidning

*Julia - barntidning, min brorsdotter har den, tänk om det funnits en sådan tidning när man själv var liten.

#5 / / Helén:

skvaller går alltid hem - lite då o då...

#6 / / nathalieh:

skvallertidningar, lite olika om vilka :)

#7 / / rebecca:

sv: jag läser glamour och cosmopolitan :)

#8 / / Anonym:

vecko revyn bara älskar jag de är klart bästa tidningen! men visst läser jag i princip alla andra skvaller tidningar också :)

#9 / / Anonym:

jag vet inte, brukar inte läsa tidningar , men isåfall skvaller tidningar är väll de enda .



jo, detsamma :)!