/ Livet /

Nackskadade

Det har gått i ett här i dag, så ganska slut slängde jag mig i soffan och slog på tvn, hann se halva programmet ”Uppdrag granskning” som handlade om just nackskadade. Det var förvisso mest fokus på operationer och komplikationer, men tyvärr så känner jag igen mig i mycket av det som sägs. Problematiken och smärtan, begränsningar och ett förändrat liv.

#1 / / Anonym:

nej nej =)

#2 / / Anonym:

sv: Tackar :) Gör du då? :D

#3 / / Emma:



Vill du vara med i en intervju? Läs då igenom inlägget "Intervju med läsarna" och svara på frågorna och skicka i ett mejl till [email protected] men göp mejlet "Intervju med läsarna" och glöm inte att skicka en bild på dig och din blogg adress:)

Absolut inge tvång! :)



Puss

#4 / / matilda:

Otack, snälla du:)

fortsätt gärna läsa & kommentera min blogg,

#5 / / Cilla:

egentligen inte haha :/