/ VILL DU VETA MER OM. . . /

Vilken dag är du född på?

Det sägs att horoskop är ett unikt kosmiskt fingeravtryck som beskriver din livsväg, mentalitet och identitet. Tror du på det? I vilket tecken är du född? Vilken dag är du född på? Jag är född på en måndag vilket skulle innebära att alla som är födda då styrs av månen. – Romantiska, drömska, fantasirika och framgångsrika.

Jag genomförde ett sk grund-horoskop en gång, precis innan tvillingarna skulle födas, mest på kul för att själv få bilda mig en uppfattning om det. Jag vet inte om jag blev så mycket klokare efter sittningen men resultatet lät så här:
Jag är en person som jobbar bra i hemmet, med mycket ansvar, målmedveten, hårt arbetande med stort intresse för inredning, väldigt kreativ och tycker om att skriva. Jag är känslosam, inkännande och varm. Styrs mycket av känslorna.
Hemmet är min borg, otraditionellt med bra kommunikation och stor frihet.
Jag tycker om kommunikation, vilket sker på ett naturligt sätt, men vill sällan stanna på en ytlig nivå utan istället utvecklas och fördjupa mig lite mer.
Tycker om att skapa, okonventionella initiativ med mycket ansvar. Lite rebellisk. Humanitär. Nyfiken, prova på nytt.
Jag har en stark kvinnlig sida som påverkar hur jag skapar, sinne för konst, filosofisk.
Ser kvinnlig ut och har ett tilltalande yttre trots en del manlighet.
Gällande ägodelar och pengar så ser det lite ojämnt ut, har en viss otur.
Mitt uppträdande liknar vågens i tvåsamhet.
Det undermedvetna är analytiskt, tar fram saker till ytan, ingen slump, granskar.
Min partner finns i väduren.
Har varit med om stora förändringar i livet, men 2011 sadlar jag om, ser över vad jag har gjort, rensar och bygger vidare, starkare.