/ Allmänt /

Året 2013

 
snabbrepris av året
#1 / / Villa Freja:

Vilket händelserikt och nyanserat år, fint återberättat. Kram.

#2 / / Lena - gott för själen:

Åh vad roligt att få ta del av och lära känna dig lite mera. Jag har ju hittat dig ganska nyligen.

Ha en fin kväll!

Kram Lena

#3 / / anette:

Du har haft ett händelserikt år men du....2014 tycker jag att du ska vara lite snällare mot dig själv....du är en underbart vacker kvinna....var inte så hård mot dig själv. Önskar dig en super fin helg. Kram Anette

#4 / / Anonym:

Fantastiska bilder och hoppas du snart blir bra från olyckorna! Underbara semestrar du har haft!! Nytt badrum har jag med! Så skönt!!

God fortsättning på de resterande dagarna av 2013!

KRAM Anna

#5 / / Tina:

Kul att få lära känna dig bättre o läsa om ditt spännande år. Kramisar Tina

#6 / / CreandoPhoto:

Underbart skildrat. Jag slås av flera saker...att det finns så mycket ljus och glädje framförallt tror jag. Och att du har fått resa en hel del under året, samtidigt som jag inte har rest något. Och att det var väldigt, väldigt mycket snö förra vintern :)

God Jul och Gott Nytt År!
Ses vi först nästa år kanske...?

Kramar

Svar: Har lärt mig att ta vara på alla ljusa stunder och att leva här och nu. . . ;-)
Ninelin

#7 / / Titta in hos Thess:

Vilken härlig kavalkad av ditt minst sagt händelserika år :)))
Hoppas att du får en riktigt skön helg.

Kram Thess

Svar: Tack detsamma! :-) kram
Ninelin

#8 / / Nilla:

Vilken fin resumé av 2013! Många fina och trevliga stunder har vi delat detta år, ser fram emot nästa år. & Tack för igår! MYCKET trevligt! (Hoppas du inte fick lida för hårt för det) KRAM Pernilla

Svar: Tack själv! Supermysigt att du kom. Nacken mår inget vidare i dag men jag är glad åt att vi träffades :-) kramis
Ninelin

#9 / / Suss:

Underbara bilder du bjuder på! Ett händelserikt år för dig!
Hoppas verkligen din rygg blir bättre, själv har jag diskbråck men har fått bort det mesta av värken med rätt träning.
Ha en fin lördag, kram Suss

Svar: Ryggen är bättre, men tyvärr inte nacken :-( kram
Ninelin

Ojoj, vad ni hunnit med mycket. Kul att få se!
/Lisa