/ Allmänt /

God Jul & Gott Nytt År

Nu närmar sig den stora dagen med stormsteg. 
Jag har försökt hålla mig lugn, men känner trycket i dag. 
Julklappar som skulle levererats i dag har inte kommit och enligt faktura så är det bara en istället för två, osv. 
 
Önskar er alla en härlig jul och ett riktigt gott nytt år! 
Nu tar vi jullov :-)
God Jul
#1 / / ulrika:

Ja nu tar jag också jullov i nio dagar - ska bli så himla skönt. Håller tummarna att dina klappar dyker upp i tid ;)
(jag hade samma rysare förra året)

Kram Ullis

#2 / / Lena - gott för själen:

Önskar dig detsamma!

Kram Lena

#3 / / Rebecca:

Ja, visst är det härligt!!! Vilken underbar mössa förresten!
Kram
Rebecca

#4 / / Johanna:

Detsamma önskar jag dig, läcker bild! Kramar

#5 / / Channal:

Mysig mössa!!

Nu njuter vi av ledigheten! KRAM Anna

#6 / / Annika:

Skönt med jullov. Men inte kul när inte julklapparna kommer som de ska. Annars är det ju skönt att handla via nätet. Ha ett skönt jullov. Kram

#7 / / Hem och Lycka:

Ja, det låter bra med jullov, god jul!

#8 / / Tina:

Önskar dig en riktig God Jul med mycket mys o god mat. Kramisar Tina

#9 / / Villa Freja:

Ohnej, sånt får ju bara inte hända! Hoppas det löser sig med julklapparna.
Tar du bloggpaus nu över jul? I så fall önskar jag dig en riktigt god jul och ett gott nytt år. Kram.

#10 / / Sandra :

Nä så tråkigt, hoppas dom dyker upp i morgon :-)
Önskar dig en riktigt skön och god jul med nära och kära!
Kram Sandra

#11 / / dianasdrömmar:

Inväntar också några klappar som jag hoppas kommer idag...kramis och god jul/Diana

#12 / / Ekenäsliv:

Åååå så jobbigt... Här var det en som saknades med... Får försöka hitta på något helt enkelt :)
En riktigt GOD JUL till dig!
Kram Anna

#13 / / Lotta:

Vad skönt med jullov. Hoppas ni haft det riktigt bra idag och har fortsatta sköna dagar!

God Jul, god fortsättning och kramar!

Lotta