/ Resor /

Otursdag

Det var inte min dag i dag. . .
Jag sov lite dåligt i natt, så jag tog det lite lugnt på förmiddagen, men ville ändå röra på mig, så jag tog en runda runt poolen. Det skulle jag inte ha gjort. Troligen tittade jag på vad barnen gjorde istället för var jag satte min fötter och trampade snett så jag föll i backen. Förutom att jag skrapade upp ben och slog i tån så drämde jag i vänster handen så illa att jag stukade tummen, fick en blå handled och ovanpå handen sticker nu ut en stor hård bula. 
Skadad hand
Men värmen och solen klagar jag inte på
Ninelin (iPhone 4s)
otur / skada
#1 / / Kate:

Aj aj aj... Vilken himla otur, på slät mark dessutom!
Hoppas inte semestern blir allt för drabbad nu...
Fortsätt njut av solen och låt tummen, fot och skrapmärken vila... Se till att maken förser Dig med vätska...;)
Tisdagskram från Kate

Svar: Tack söta du för omtanken. Det känns lite bättre i dag om än att ”kulan” fortfarande sticker ut på ovansidan av handen och att det gör ont. Ja, himla otur och så onödigt. Slät mark var det inte, utan vid poolkanten. . . kram
Ninelin

#2 / / Design by Tornblad:

Aj aj! Hoppas att det läker snabbt!

Men vilken mysig pool ni har!!!

Kram Malin