/ Skönhet/Mode /

Low waist & Slim Fit

Ett av mina absoluta favoritplagg är jeans. Men eftersom jag har gått upp en himla massa i vikt så har jag inte haft någon lust att köpa nya, även om jag måste och självfallet tycker jag då att de sitter illa eftersom jag inte gillar spegelbilden. Utbudet är stort, men jag har svårt att hitta mina byxor. Jag vill gärna ha en låg skärning, att de är smala utan att vara supertighta. Speciellt nu till sommaren önskar jag mig en lite mjukare variant, gärna lite ljusare, får ha genuina slitningar. Var finns ni?! 
Till fots, ett av mina inköp från Barcelona, Hector.
Hector / Indianino Doppia Borchia / jeans
#1 / / creando:

Det är svårt det där med jeans....egentligen borde man ju köpa ett helt gäng när man väl hittar de där prefekta. Om man gör det... :)

Men bootsen är iallafall ursnygga, med eller utan jeans :)

#2 / / bodil:

Ja, det är inte lätt det där med jeans.
Kram Bodil

#3 / / Lotta:



Jeans älskar jag med! Måste hitta ett par nya nu för det här börjar lägga av. Som Kicki skriver, man borde köpa ett gäng när man hittar en modell som man gillar.
Hoppas du hittar några du gillar!

KRAM
Lotta

Ps. tuffa boots!