/ Underhållning /

Cirkus Scott

Överraskningen till barnen i går - galapremiär på Cirkus Scott. 
Vi åt middag och minglade. 
Barnen fick rida. . .
och prova på cirkuskonster. 
Ett 2 000 kvm stort cirkustält på Gärdet i Stockholm. En två timmar lång föreställning med Bronett vid rodret. 
En julcirkus, en upplevelse med tomtenissar som artiser. Jag brukar inte vara den som står först i kön till cirkus, men den här var sevärd. Lite långrandig vid tillfällen, dåligt ljud så det var svårt att höra vad de sa, men det var många fina uppträdanden i en ny tappning. Det var modernt. Laseruppträdande och dans i stället för elefanter och andra vilda djur. 
Dottern tyckte paret i en trapets var det bästa numret, men sonen skrattade nog mest åt clownen. Hade nöjda barn med oss hem, och goodiebag från MatHem.
Cirkus Scott / galapremiär / julcirkus
#1 / / helenas enkla vardag:

Är ingen cirkus älskare, inte dottern heller, hon är ju så rädd för clowner...
Men jag tycker det var en rolig ide att få testa och mingla runt lite innan. Kanske nya cirkusartister på G
Kram Helena

#2 / / mittgodastefinaste:

Jag står inte heller först i kön när det vankas cirkus! Inte ens när jag var liten.. Jag tror aldrig mina egna barn varit på cirkus! Nån gång måste de ju få det! Det hör ju liksom till!

Kram jenny

#3 / / Bara anna:

Vår dotter vill gärna gå på cirkus och nu när hon är 6 år tycker jag det kan vara dags. Det värsta är ju att sonen klart vill följa med då också men jag tycker han är för liten med sina 3 år att sitta stilla så länge. Och så är det ju så dyrt med.

#4 / / dianasdrömmar:

Mysigt :) här var det idol, massage, goodiebag frånLäkerol och santa maria :) och idag blir det Ninja Turtles kram Diana

#5 / / Anonym:

De är verkligen duktiga och I och A vill gärna gå på cirkus men jag är inte lika förtjust. Tack för igår! Alltid lika mysigt att träffa er! Kram på dig och hälsa/Pernilla

#6 / / Melody and M.E:

Så härligt med cirkus! Jag älskar att gå på cirkus, men nu var det så länge sedan sist! Det har alltid fascinerat mig hur dessa cirkusmänniskor far runt och sliter och sedan in i manegen och uppträder med fantastiska nummer!
kram M.E

#7 / / Malin - Stjärnflocka:

Åh, så mysigt!
Skulle bo lite mer centralt... :)
Kram