/ Livet /

Oskärpa

Jag är ofta positiv, glad, omtänksam, engagerad. . . detaljrik, har en fix idé av en röd tråd, och så har jag mina mörka dagar, som jag helst inte pratar om. Men det är mitt liv. Om än att jag försöker framhäva det som är när det är som bäst. 
”Ibland är det svårt att se skogen för alla träd” 
När livet blir som i ett töcken, smärtan olidlig och ångesten över att inte räcka till. 
Igår så ”föll” jag igen. En av mina sämre dagar dök upp. När aktivitetsnivån troligen varit för hög, eller inte. Kroppen strejkar helt enkelt. När smärtstillande inte längre hjälper. Det är tufft. Sorgligt. 
begränsat liv / leva med smärta
#1 / / Milla:

Tyvärr finns det väl alltid en baksida av det där andra, positiva. Som en slags lag, att vitt och svart ska harmonisera, fast som man vill slippa. Hoppas det känns bättre idag! kram Milla

#2 / / helenasenklavardag:

Den mörka sidan som kommer då och då, villman ju ska ta slut snabbt, så man blir och mår bra igen. Kanske en liten tröst till dig om du tittar in till mig..
Kram Helena

Svar: Yes! va glad jag blir :-)
Ninelin

#3 / / Jannike - Bromans Bravader:

STOR styrkekram!!!

#4 / / Agneta:

Det enda man vet när man dimper är att det vänder, det gör det, och sen är man däruppe igen. Hoppas du kan fånga känslan.
Agneta kram

#5 / / Angelica:

Vad kul att du är med och tävlar! :)

Joo, mässor är ju kul å gå på, visst blir det jobbigare med barn, men det är lite charmen med det hela :P

#6 / / Lena - gott för själen:

<3

#7 / / Anna- Dagar av lycka:

De där svarta hålen är ju så bottenlösa vissa dagar. Tur att man ändå alltid på något sätt lyckas kravla tillbaka över kanten igen efter ett tag.

Stor kram på dig <3

#8 / / Nilla:

Stor kram vännen! Pernilla

#9 / / Maria:

Jobbigt...
Livet är ju som bekant inte lätt alla gånger. Vis av erfarenhet har jag lärt mig just det och försöker leva i nuet, och bromsa i tid när det börjar närma sig kanten...
Hoppas du kommer upp till ytan stärkt och kan gå vidare snart!
Styrkekramar /Maria

Det låter som du lyssnar på din kropp lite i.a.f, det är svårt många gånger att göra det. Man bara tutar och kör på. Kram!

#11 / / dianasdrömmar:

Hoppas att den ljusa sidan är tillbaka vännen stor kram Diana

#12 / / Fröken Foto:

Låter som en tuff dag och jag hoppas verkligen att det känns bättre idag. Har också varit där när värktabletter inte hjälper... då handlade det om stress. Så jag fick prioritera om. Sköt om dig!!!

kram kram Malin